dontforgettodream

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Madde - 29 april 2013 20:25

Oj, asså ja.. Jag har ju sjukt dåligt självförtroende tyvärr, så jag ser ner på mig själv väldigt mycket. Tycker att jag är för stor, ful mm. Dock har jag faktiskt stunder som jag ibland kan tycka att jag är så sjukt jävla snygg (haha) och självförtroendet växer får noll till hundratio! Även fast dem inte är speciellt ofta x) Men som sagt, så länge ..... tycker jag är fin, så spelar det ingen roll vad jag tycker om mig själv. Ja, typ så ser jag på mig själv, utseendemässigt.
Min personlighet är väl sådär, är både glad och energisk emellanåt, samtidigt kan jag vara fly förbannad och as deppig med mera, beror helt på hur dagen varit, vilka personer jag pratat/umgåtts med. Men ja oftast är jag glad och framåt.

Av Madde - 29 april 2013 20:17

Hm, Jag har inget riktigt drömresemål, de ända jag kan tänka mig är typ om man skulle kunnat åka till himlen för en dag (haha omöjligt jag vet) bara för att få träffa alla man förlorat. Men som sagt det är ju tyvärr jävligt omöjligt...
Annars vet jag inte, Rom typ kanske, eller Thailand. Som sagt, inget speciellt..

Av Madde - 29 april 2013 20:12

Den person som har haft störst påverkan är min mamma. Utan henne skulle jag inte vara där jag är idag, jag skulle inte kunna le som jag gör idag. Hon är den bästa som finns, hon stannade även fast jag sa att jag hatade henne mm. Hon hjälpte mig på fötter när jag mådde som sämst. Hade inte hon hjälpt mig skulle jag fortfarande leva i min fantasivärld.
Min mamma är den finaste personen på jorden, vet inte hur jag ska berätta om henne, för det finns inte så fina ord. Inga ord i världen kan beskriva min mamma. Hon skulle gå hur långt som helst för min (och mina syskons) skull.
Vad mer ska man säga? Jag kan verkligen inte berätta hur underbar hon är.

Presentation


Tja, Madde heter jag! Är 16 år och bor i Skultuna (Västerås). Pluggar på västerås ridgymnasium (Naturbruk-Häst). Intressen är väl typ design, kläder, matlagning, hästar, kompisar, Robin (såklart) och sist men inte minst, min älskade familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards